nedelja, 17. november 2013

Insanity ... (18. dan) + Fit Test (19. dan)

Čau, čau ...

včeraj je bila sobota in kaj sem naredila že spet na žalost nič ... razlog: zelo boleči žulji, ki sem jih dobila dopoldne ko sem se odpravila malo na okoli z novimi čevlji :/

Danes pa sem videla, koliko časa že nisem telovadila in sem si rekla danes pa moram telovaditi. Pogledala sem na koledar in videla, da je čas za FIT TEST (2. teden) in res pripravila sem si brisačo, natočila vodo, nato pa sem hotela obuti superge a kaj, ko so me noge tako bolele saj imam žulje ravno na peti na obedveh nogah po premisleku sem si obula kar krokse in odhitela telovaditi it tako sem danes zaključila Fit Test 2. tedna :D!

Rezultati fit testa:
- switch kicks: 67
- power jacks: 40
- power knees: 52
- power jumps: 23
- globe jumps: 9
- suicide jumps: 9
- push-up jacks: 16
- low plank oblique: 44

Če primerjam rezultate fit testa iz 1. tedna in fit teste zdaj iz 2. tedna se napredek po nekod že vidi

Primerjava rezultatov fit testa (1. teden) in fit testa (2. teden):
- switch kicks:        1. teden  = 53     2. teden = 67 ----------------------- +14
- power jacks:        1. teden = 30      2. teden = 40 ----------------------- +10
- power knees:       1. teden = 50     2. teden = 52 ----------------------- +2
- power jumps:       1. teden = 20     2. teden = 23 ------------------------ +3
- globe jumps:        1. teden = 10     2. teden = 9 ------------------------- ni napredka
- suicide jumps:      1. teden = 9      2. teden = 9 -------------------------- ni napredka
- push-up jacks:      1. teden = 10    2. teden = 16 ----------------------- +6
- low plank oblique: 1. teden = 30    2. teden = 44 ----------------------- +14


Se slišimo jutri, pozdravček

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar