nedelja, 3. november 2013

Insanity ... Plyometric cardio Circuit and Rest (6. in 7. dan)

Učeraj (6. dan) žal nisem utegnila narediti Insaniti-ja sem imela druge obveznosti tako, da sem učeraj - 6. dan imela REST DAY danes 7. dan pa sem naredila PLYOMETRIC CARDIO CIRCUIT pa morm rečt, da že ful lažje sledim vsem vajam pa vmes med vajami oz. ponovitvami in sm rabla odmor narest samo takrat ko so ga imeli tudi na posnetku :) jejj :D

Tako da 1 TEDEN Insaniti-ja je že za mano zdaj pa NAPREJ!

2 komentarja:

  1. Čestitam za opravljen prvi teden, upam da ti uspe opraviti zadano. Koliko kg bi pa rada izgubila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvalaa! :D ja za začetek tm okoli 10 ... če mi bo uspelo super, če pa mi ne uspe bom pa pač nadaljevala z Insanitijem dokler ne pridem do želenih rezultatov :)

    OdgovoriIzbriši