petek, 1. november 2013

Insanity ... Cardio Recovery (4.dan) in Pure Cardio (5.dan)

Živjo,

včeraj sem opravila Cardio Recovery in moje mišice so se res "spočile" :)

Danes pa je bilo res lepo vreme in sem se s prijateljico odpravila na Bled na sončka. Šli sva okoli blejskega jezera nato pa sva zavili še v kavarno. Nisem se mogla upreti sokcu in kremšniti ... tako je bila dobra, že celo večnost je nisem jedla mmm :D Nato pa sva se odpeljali še na kosilo ampak ni bilo sile naročila sem si pečenega piščanca in kuhano zelenjavo.

Ko sem prišla domov sem se s psom odpravila na dol sprehod. Nato pa sem se šla pripravit na Isanity. Danes sem Insanity opravila že malo lažje kot v prejšnih dneh, pozna se predvsem pri sklecih ful jih nardim lažje ... Tako da GO ON! :D



Ni komentarjev:

Objavite komentar